středa 24. dubna 2013

High heels with "boring" shirt


   Konečně jsem si dnes obula tyhle lodičky. Čekaly na mě asi 3 měsíce. Vzhledem k tomu, že jsem téměř celou zimu nosila ploché botky, moc dobře se mi v nich nechodilo - mé nohy nejsou ještě zvyklé na vysoké podpatky. Ale budou si muset zvyknout :D
  Na tomto outfitu jsem chtěla ukázat, že obyčejná bílá košile vůbec nemusí vypadat nudně jako z kanceláře, když se zkombinuje s barvičkami. Boyfriend džíny podle mě nejlíp vypadají právě s lodičkami. Co si o kombinaci džínů a vysokých podpatků?







F&F shirt, CAMAIEU necklace, jeans, OFFICE SHOES (Kitten) high heels, ORSAY blazer, HOUSE hand bag, sunglasses.


4 komentáře:

  1. Moc hezky sladěné, botky, džíny, košile i sáčko, možná bych ještě vyzkoušela zapnout košili až úplně ke krku, ten rozepnutý límeček mi moc nesedí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :), límeček se mi líbil na oba způsoby - zapnutý i rozepnutý, ale vzhledem k tomu, že se udělalo docela velké teplo, tak jsem si ho nechala rozepnutý :) .

      Vymazat