pondělí 22. dubna 2013

Weather is kidding us!


   Dopoledne jsem si zaskočila nechat ostříhat konečky - po zimě jsem je měla hodně rotřepené. Celé dopoledne i odpoledne bylo krásně, až jsem si říkala, že jsem se mohla obléknout letněji, ale k večeru se dost ochladilo a nakonec bych klidně unesla i něco teplejšího. Holt si z nás to počasí vážně dělá legraci.
   Opět mám toto psaníčko, ale slibuji, že se tu minimálně týden neukáže :D . Lodičky jsou kožené - mám je už asi 2 roky a kupovala jsem je v deichmannu za neuvěřitelných 159 Kč (původní cena byla 1 299 Kč), takže to byl opravdu "kauf" . Tento overal je z gate a přijde mi, že od té doby, co jsem si ho koupila tam vůbec nic nemají. Pod něj jsem si musela vzít body, protože je hodně průsvitný. A nakonec má oblíbená košile, která se dá nosit na milion způsobů. 









GATE overal, body, DEICHMANN shoes, C&A clutch, LINDEX shirt, TAKKO necklace, SIX bracelet.



Žádné komentáře:

Okomentovat