sobota 27. dubna 2013

It's cold again. Hate it.


   A zase se ochladilo. Vzhledem k výkyvům teplot jsem nastydla, což mě už vážně nebaví. Snad se počasí s matkou přírodou umoudří a přestane nás chtít zabít. Přece jen, tyhle infarktové změny nejsou dobré pro nikoho, ani pro jinak zdravého člověka.
   Vzala jsem si koženkový křivák v domnění, že se snad neupeču a nakonec bych unesla i něco pod ním. Tyhle boty jsme kupovala před Vánocemi u Deichmanna jako poslední pár za 49 Kč a měla jsem v plánu je pomalovat, přišly mi příliš fádní. Po dnešku asi změním názor a nechám je v původním stavu, protože k těmhle mým novým kalhotám se perfektně hodí. Ty jsou z Orsay a vzhledem k mé obsesi mentolovou barvou jsem je tam nemohla nechat. Myslím, že tohle "africké" tričko se k nim perfektně hodí, pokud se podíváte zblízka, má místy stejný vzor. 











F&F jacket, ORSAY pants, T-shirt, DEICHMANN shoes, handbag.

4 komentáře: