neděle 28. dubna 2013

New in: Lovely pants, bag and dress.


   A máme tu první new in. Tzv. satchel bag jsem kupovala asi před týdnem, ale ještě jsem ji neměla venku, protože (pro mě z neznámých důvodů) má extrémně dlouhý popruh - sahá mi až ke kolenům. V týdnu se tedy musím zastavit v opravně, aby mi tam udělali pár dírek navíc. Takovou jsem sháněla už dlouho, ale buď byla příliš malá anebo za ni chtěli nehorázné peníze. Tahle z C&A má moc pěknou barvu a velikostně mi vyhovuje.
   Jak už jsem se jednou zmiňovala, růžová barva nepatří mezi mé oblíbené, líbí se mi v málokterém odstínu. Tyhle kalhoty (Orsay) mě ale přímo uchvátily! Ten vzor je dokonalý a tato růžová barva do neonova je také pěkná.
   Šatů už mám sice spoustu a hodně z nich jsem ještě neměla na sobě, protože jsem je kupovala v zimě, ale tyhle (Orsay) jsem musela mít. Přijdou mi takové pro 'dámičku' na garden party. Až na ně bude počasí, určitě se objeví v nejednom outfit postu. A jak se líbí vám mé nové věci? :)

5 komentářů:

  1. hehe mam tyto kalhoty v cerne barve a jsou krasny:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty u nás ani neměly :), jen tmavě modré. Já mám ale ráda světlé kalhoty, takže v téhle barvě pro mě byly jasnou volbou :)

      Vymazat
  2. krasne k sobe vsechny tri veci barvene ladi :-) ty kalhoty jsou paradni :-)

    OdpovědětVymazat