úterý 2. července 2013

Church


   Tak jsem se konečně dostala k postnutí outfitu. Vím, že jsem říkala, že ho přidám hned další den po tom předchozím, ale okolnosti mi to nedovolily. Měla jsem spoustu starostí s králíčkem, který byl nemocný. Tak snad budu mít teď více času.
   Tentokrát jsem fotila na hřbitově, i když to tak možná nevypadá - ten v Mostě má moc hezké okolí. Svetr mi koupila maminka, zatímco jsem byla v Řecku. Už většinou ví, co se mi bude líbit a málokdy se sekne :) . Tahle "aktovka" je momentálně jedna z mých nejoblíbenějších kabelek, takže jí tu uvidíte dost často. Běhat jsem zatím nebyla, měla jsem spoustu jiného běhání - takový pohyb se taky určitě počítá. Zítra tu snad objevíte další outfit.

   








C&A satchel bag, TERRANOVA jumper, CAMAIEU pants, F&F shoes, TAKKO necklace, bracelet.

1 komentář: