sobota 29. června 2013

Chalkidiki, Sithonia


   Tak jsem se konečně dostala k napsání postu. Přiletěla jsem už v pondělí, ale neměla jsem vůbec čas. Tři týdny člověk není doma a nic není zařízeno. Navíc, člověk si musí od toho odpočinku trochu odpočinout :) .
   Původně jsem chtěla fotit své outfity v Řecku a sestavit vám z nich něco jako deníček, ale vzhledem k tomu, že jsem oblečená chodila jen na snídaně, obědy a večeře, tudíž jsem oblečení na sobě měla maximálně půl hodinky, nevytvářela jsem žádné extra kreace, bižu jsem nechávala na pokoji, tak vám raději ukážu fotky v plavkách od bazénu a z pláže, tam jsem strávila nejvíce času. 
   Už v Čechách (v zimě) jsem se rozhodla, že začnu běhat, no, moc mi to a jaře nevyšlo. Tak jsem si řekla, že to zkusím v Řecku a světe div se, opravdu jsem začala poctivě každé ráno běhat. Místo rozcvičky (= procházky) s ostatními jsem ráno obula tenisky a vyběhla kolem celého areálu. Byla to sice trať na cca 8 minut pomalého běhu, ale nějak se začít musí :D . Doteď se sama divím, ale vydrželo mi to celé 3 týdny a už i tady jsem byla běhat - to už jsem uběhla víc - 1,7 km v kuse, snad nejvíc v mém životě. Tak mi držte palce, ať mi to běhání vydrží co nejdéle. Co vy? Jedete někam na dovolenou nebo už jí máte také za sebou? A běháte? Těšte se na další outfit posty.


Neobyčejný řetízkáč






Daquiri strawberry



Želví ostrov




2 komentáře:

  1. moc pěkné fotky, jsem ráda, že jsi zpátky :-))
    já běhat chodím, tak ať ti to také vydrží! :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, občas dám vědět, jestli mě to běhání ještě drží :) :D

      Vymazat