pátek 10. května 2013

Pink patterned pants


   Fotky jsou ze středy, kdy byly přeháňky a sluníčko moc nesvítilo. Měla jsem štěstí, hned po tom, co jsem přišla domů se strhl pořádný liják. Kabelku a boty už znáte a kalhoty jste mohly vidět v new in postu. Jak už jsem se párkrát zmiňovala, růžová se mi líbí opravdu málokterém odstínu, ale s tímhle vzorem mi přijdou naprosto fantastické. Krajku mám moc ráda v jakékoliv podobě a na tomto tričku se mi líbí ten kontrast bílé s černou krajkou. Protože kalhoty jsou už tak dost výrazné, doplnila jsem je jen klasickým černým sakem a mými oblíbenými botkami (o tom, že jsou mé oblíbené, už jste si také mohli přečíst :) 
   Jaro je asi mé nejoblíbenější část roku, zbožňuji, jak vše kvete. Co vy? Máte rádi jaro, nebo se vám zrovna projevuje alergie a tak se modlíte, kdy vše odkvete? :)










ORSAY pants, T-shirt, C&A satchel bag, F&F blazer.

3 komentáře: