pondělí 6. května 2013

Like a student




   Tentokrát nejsou fotky úplně "čerstvé", ale ze soboty, kdy jak vidíte, bylo krásně slunečno. Bohužel jsem je nestíhala přidat, musela jsem řešit něco do školy, no znáte to. Na to, kolik mě tyhle boty stály, jsem si je vážně moc oblíbila. Také si občas něco koupíte aniž byste tušili, jakou vám to udělá službu?
   Většinu věcí už znáte. Tričko už mám asi rok a pořád je moje hodně oblíbené, trička a košile s kulatým límečkem jsou prostě pro mě stále top. Pásek mám už dlouho, ze slev z F&F. Hodinky jsem si půjčila od mamky, ale už mám jedny vyhlídnuté na asosu, tak si asi udělám radost. Co vy a hodinky, nosíte? A na které ruce? (Vím, že se mají nosit správně na levé, ale tam mi nejsou moc příjemné.)











ORSAY blazer, C&A satchel bag, pants, F&F T-shirt, belt, DEICHMANN shoes, TOP TIME pendant with chain.

8 komentářů:

  1. máš úžasné vlasy! super sneakersky a outfit ti veľmi pristane!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  2. Super taška! Hodinky nenosím, ale Tobě moc sluší, takže přemýšlím, že bych po nějakých taky sáhla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :), také jsem hodinky dřív nenosila, ale teď mi to přijde jako super doplněk. :)

      Vymazat
  3. moc hezké :) ta kabelka/brašna je nádherná :)

    OdpovědětVymazat