neděle 7. dubna 2013

I love sun!


Konečně dnes svítilo sluníčko a bylo teplo! Už jsem myslela, že se toho nikdy nedočkám. Hned jsem tedy vytáhla tento khaki trench coat a mou oblíbenou mikinu. Psaníčko už jste na blogu mohli vidět, moc jsem si ho oblíbila, přijde mi, že se hodí téměř ke každému outfitu. Posledních několik let jsem stále nosila jen skinny džíny, takže jsem si řekla, že to chce změnu a koupila tyto ve stylu boyfriend jeans. Šálu už mám několik let, přivezla jsem si ji z Anglie. Teď jen doufat, že už se bude jen a jen oteplovat a zimní věci budu moci schovat na dno skříně. Co říkáte, jste za tohle počasí rádi?










NEW YORKER trench coat, CAMAIEU jeans, PIMKIE shoes, C&A clutch, F&F sweatshirt, PROMOD collar, HOUSE bracelet. (scarf is from England)

2 komentáře:

  1. Další super outfit, moc se mi tvůj blog líbí !:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě moc těší :), hned se blog píše lépe :)

      Vymazat