sobota 13. dubna 2013

Denim jacket


A můžeme slavit! Přišlo jaro. Tak jsme se já a mé jarní věci konečně dočkaly a můžeme spolu vyrazit ven. Tato riflová bundička je jedním z mých vůbec nejoblíbenějších kousků v šatníku a myslím, že se ještě nějakou dobu na vrchních příčkách udrží, takže ji tu uvidíte poměrně často. "Pyžamové" ptáčkové kalhoty na mě čekaly v šatníku už někdy od podzimu, kupovala jsem si je v v "poletních" slevách a absolutně jsem si je zamilovala, příště si k nim plánuji vzít lodičky. S loafers jsme na sebe taktéž čekaly a dočkaly jsme se :) . Už jsme ani nedoufaly. Psaníčko jsem si tentokrát vzala přes rameno, celé dopoledne jsem běhala po městě a potřebovala jsem volné ruce. (Ještě se omlouvám, že post je až dnes, ale celý týden jsem měla hodně učení, znáte to. ) Taky jste šťastní,. že je tak krásně?










F&F denim jacket, pants, T-shirt, C&A loafers, clutch, NEW YORKER belt, HOUSE sunglasses, SIX neklace.


2 komentáře:

  1. ja stále nemôžem uveriť že je teplo :) pekný outfit ten opasok je super

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :), také stále čekám, kdy se ochladí, ale doufám, že to se dřív jak za půl roku nestane :)

      Vymazat