pátek 5. července 2013

White lace


   Tyto fotky jsou ze začátku týdne, nebyl čas je sem přidat a popravdě (bohužel) ani nálada. Letošní prázdniny nezačaly zrovna slavně, snad se to zlepší.
   Nikdy jsem žádné pokrývky hlavy nenosila, maximálně v zimě, když teplota klesne hluboko pod bod mrazu. A asi do 6 let věku. Ale jak už víte, mentolovou barvu mám opravdu ráda, takže tuhle kšiltovku jsem si musela vyzkoušet, no zjistila jsem, že vypadá celkem dobře a že by to mohl být celkem zajímavý doplněk. Podle mého názoru je. Líbí se mi v kontrastu s krajkou, s šaty a myslím, že nevypadá špatně ani s botami na podpatku. V poslední době je jedna z mých nejoblíbenějších barev bílá, zvlášť v kombinaci s krajkou. Co vy a kšiltovky nebo jiné pokrývky hlavy? Nosíte, či se jim vyhýbáte jako já doteď? 










ORSAY blouse, C&A satchel bag, cap, shorts, HOUSE necklace, VISTO sandals, H&M bracelet, VINTAGE pearl necklace.

2 komentáře: