pondělí 22. července 2013

I'll announce bankruptcy after sales

H&M pants 150 Kč (499 Kč)
PIMKIE pumps 100 Kč (499 Kč)
  Včera jsem se vrátila z Prahy a hned můžu vyhlásit bankrot. Už jsou všude finální slevy, takže jsem měla co dělat, abych se vešla do rozpočtu. Vše mnou koupené bylo s velikou slevou - u každé fotky máte napsanou mojí i původní cenu.
   Jako první jsem nakupovala v Pimkie. Při pohledu na ty neonově žluté lodičky se mi až rozbušilo srdce (takové jsem přesně sháněla) a při pohledu na jejich cenu se mi zase pro změnu zastavilo - stály 100 Kč! Samozřejmě jsem je tam nemohla nechat a k nim jsem si vzala za 100 Kč ještě kotníčkové boty (3. fotka od shora). Pruhované černobílé kalhoty jsem sháněla už od konce zimy, ale nikde žádné za přijatelnou cenu neměly, až teď v H&M, sice jsou z dětského, ale to mi vůbec nevadí. Po maxi sukni už jsem se poohlížela asi 2 roky, ale až teď jsem objevila tu pravou, snad nebude pořád špinavá, když je bílá :) .
   Hnědé sandálky jsem vyměnila za rozbité oxfordky, takže ty mě vlastně letos nic nestály. Riflová bundička, kterou tady vídáte často potřebovala sestřenici a v mentolové barvě to byla ta pravá volba. Sako byla láska na první pohled a sedělo mi dokonale, takže se z nás stanou jistě nerozluční kamarádi. Krajkové tričko je z Lindexu, kde měli 1 + 1 zdarma, takže jsem to samé v růžové koupila sestře k narozeninám, tak pššš. Ještě jsem zapomněla vyfotit pruhovanou košili a černobílé šaty z C&A, takže ty uvidíte až přímo v outfitu. A co vy a slevy? Jaký je váš letošní nejlepší úlovek? 

   
LINDEX lace T-shirt 99 Kč (399 Kč)
H&M maxi skirt 200 Kč (499 Kč)

NEW YORKER denim jacket 249 Kč (990 Kč)
PIMKIE shoes 100 Kč (849 Kč)

H&M jacket 300 Kč (999 Kč)

ANN CHRISTINE sandals 129 Kč (499 Kč)

6 komentářů:

  1. topánky z Pimkie sú krásne! a inak to vyzerá na super nákup. :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, krásné věci! Který je z mých úlovků nejlepší, to se tak nedá říct, ale můžeš mrknout ke mně na blog, mám tam všechno vyfocené :)
    http://mijacek.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) - nejvíc se mi u tebe líbí asi ten náramek na paži z F&F :)

      Vymazat
  3. krásne kúsky!
    to modré sako z H&M je úžasné!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat