středa 3. dubna 2013

Denim shirt


Přijde mi, že jaro už asi nikdy nepřijde a tak to řeším tak, že se obleču jako na jaře a hodím na to kabát. Doufám, že kabát už brzo nebude potřeba a budu si moc obléct šaty a lodičky, které na mě (a na jaro) čekají. Boty mám už několik let, ale poslední 2 roky jsem je moc nenosila, teď je snad začnu obouvat častěji. Tyto pepitové kalhoty jsou mé oblíbené a jsou z dětského H&M (ano, při mé výšce si mohu dovolit dětské kalhoty). Košile je pro změnu z dětského Lindexu za neuvěřitelných 69 Kč, tak variabilní kousek jako riflovou košili jsem tam nemohla nechat a lepší jsem zatím nenašla. Kabelka má i popruh, ale mě se více líbí ji nosit takto v ruce. Vzhledem k mému dnešnímu "bad hair day" jsem si raději udělala culík, který moc často nenosím. Taky už máte té zimy plné zuby?








NEW YORKER coat, H&M pants, LINDEX shirt, PIMKIE shoes, VINTAGE bracelet, TAKKO neklace, SIX scarf, HOUSE handbag, ORSAY blazer.

2 komentáře: